3e dag 18 September 2019 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anja Rooij - WaarBenJij.nu 3e dag 18 September 2019 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anja Rooij - WaarBenJij.nu

3e dag 18 September 2019

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 September 2019 | Verenigde Staten, Boston

De laatste dag in Boston. Wat een geweldige stad. Vandaag ruim 18 kilometer gelopen. Waarvan maar 1 kilometer de Freedom Trail betrof met een gids (zie filmpje). Een wandelroute langs de meeste interessante historische monumenten. Allemaal stammend uit de jaren 1713 tot 1790. Dit is de periode toen de gedeelte Boston en Massachusetts zich hebben losgemaakt van Engeland . En natuurlijk de Declaration of Independence is uitgesproken. Verder zijn we nog in het Museum geweest van The Old townhouse. Waar het hele verhaal van het losmaken van Engeland wordt toegelicht. Daarna nog een ferry oversteek gemaakt van zo’n 10 minuten om Boston te zien vanaf het water. Op de weg terug naar het hotel door Chinatown gewandeld. Dit is hier in Boston niet erg groot, maar wel heel veel Chinezen. En de dag afgesloten het een Indiaanse maaltijd in het restaurant Mumbai Spicy. En ondanks dat we niet veel hadden besteld, toch een doggybag gevraagd. Morgen gaan we de auto ophalen en dan onderweg op eigen gelegenheid . 1e stop is in Salem, waar ooit de witch hunt heftig is geweest.