Dag 25 - 10 oktober 2019 - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Anja Rooij - WaarBenJij.nu Dag 25 - 10 oktober 2019 - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Anja Rooij - WaarBenJij.nu

Dag 25 - 10 oktober 2019

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Sandwich

De laatste volle dag in de USA. Wat is de tijd snel gegaan !!!!!.

Ondanks het weer (regen en buien) hebben we vandaag toch een mooie dag gehad. Niet alles gedaan wat op de planning stond. Dit kwam doordat de rit naar het uiterste puntje van dit schiereiland ook in de regen heel erg mooi was. En ook nog aan de oceaan geweest, waar het enorm waaide en de regen als speldenprikjes op je gezicht voelde. Maar dapper als we zijn, toch uitgestapt en het strand op gelopen. Bijzonder in dit natuurgebied : Cape Cod National Seashore National Park, was dat de hele gebied duinen heeft als bescherming tegen het water. Dat is voor ons Nederlanders niet zo bijzonder, maar wetend dat alle andere kustlijnen rots en clif-achting zijn, is het zien van een groot duingebied weer eens wat anders. Leuke plaatsjes gezien , waaronder Provincetown , het laatste bewoonde deel van dit schiereiland. We hadden als binnen activiteit het Piraten museum in Yarmouth en/of de shopping mall . Qua tijd hebben we toch maar voor de shopping mall gekozen en niet het museum. We kwamen pas over half 2 bij het museum aan en dat ging om 5 uur al dicht. Om dan nog 20 USD te betalen leek ons niet handig. En ik wil graag voor het donker terug zijn bij de accommodatie dus Shoppen dan maar. Mooi centrum, niet super groot, maar wel 2 uur binnen geweest.

Via de Dunkin donuts terug naar ons huisje met 2 medium sized coffees, omdat die tussen 2 en 6 uur in de aanbieding zijn. En goedkoper dan de small versie. We blijven Nederlands, dus gaan we voor de prijs ...Hahahaha.

Vanavond nog 1x samen uit eten en daarna de check-in regelen via de KLM-app. Ook nog even vragen of de receptie de boarding passen wil printen , dan zijn we klaar voor de terug vlucht.

Morgen gaan we eerst nog naar Plymouth voordat we naar de luchthaven gaan. De vlucht is pas om 20.40 vertrek (KL 0618).

Daarvoor nog de auto inleveren en waarschijnlijk met een shuttle naar de vertrekhal.

Weet niet of er morgen nog tijd en WiFi is om een laatste blog te schrijven , maar dat merken jullie vanzelf wel.

Anders sluit ik bij deze af. USA ....till we meet again!!

• 11 Oktober 2019 - 10:47

Monique:

dat ziet er geweldig uit,heerlijk uitwaaien en te pletter regenen hahahaha,troost je,hier is het nu ook echt herfst,alleen morgen nog ff een piek van boven de 20 graden.
    Geniet nog even,voor je het weet ben je weer thuis.

kus,kus