Dag 4 5 Juni 2023 - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Anja Rooij - WaarBenJij.nu Dag 4 5 Juni 2023 - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Anja Rooij - WaarBenJij.nu

Dag 4 5 Juni 2023

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 Juni 2023 | Duitsland, Halblech

Vanmorgen vertrokken uit Laudenbach. Hier 2 nachten gestaan. De bedoeling was om helemaal langs de route van de Romantische Strasse te rijden. Dat is niet gelukt. We hadden in het begin gelijk een omleiding. HMMMM. Daardoor konden we de route pas later oppakken. Maar het kwam goed. Gestopt in een schattig plaatsje voor lekkere koffie bij een bakkerij en later in Nordlingen voor de lunch. Niet zoveel foto’s gemaakt vandaag, maar ik zal ze jullie niet onthouden.

Na de lunch hadden we eigen wel genoeg gezien van de smalle weggetjes en kleine dorpjes dus op weg naar een uitgekozen camping aan het water. In de buurt van Fussen was de bedoeling .

Helaas ging het weer zijn eigen weg en vertrok de zon en zagen we dat het op die plaats fors ging regenen. Dus bijstellen. De 1e camping was helaas vol ….. Het is in Duitsland namelijk Pinkstervakantie. Nog de hele aankomende week. Vandaar dat het overall redelijk vol zit. Dan maar de camping daarvoor. Stond ok wel een bordje vol op maar…….. toch gevraagd en jawel nog 1 plaatsje voor ons.

Het weer is helemaal omgeslagen. Tijdens de lunch zaten we nog te zweten in de zon en nu lopen we met lange broek en trui. Nou ja dat kan je gebeuren als je gaat kamperen. We verblijven nu op Camping Bannwaldsee. Even voor Fussen.

Morgen gaan we naar Oostenrijk. En als alles goed gaat blijven we daar 2nachten.

Je hoort vanzelf weer welke avonturen we daar gaan mee maken.