11e dag 05 juli 2024 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anja Rooij - WaarBenJij.nu 11e dag 05 juli 2024 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anja Rooij - WaarBenJij.nu

11e dag 05 juli 2024

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 Juli 2024 | Portugal, Lissabon

Gearriveerd opinie laatste stop van deze vakantie :Lissabon. Bij de Pousada Lisboa. In het hartje van Lissabon tegenover het grote plein en de rivier. De laatste Pousada van deze reis en ook de duurste van de 7. Maar ach, je bent op vakantie dus wat scheelt het.

Vanmorgen weer bijzonder vertrokken uit Obidos. Zoals vertelt in het vorige verslag was het een hele onderneming om bij het hotel te komen. En voor de terugrit werden we ook keurig met het busje naar de auto terug gebracht. Bijzonder toch?

Vandaar uit richting Lissabon met een route deels langs de kust. Gestopt bij een surf locatie. Ze wilden ons surflessen aansmeren want er waren op dit moment genoeg golven . Nou Nee dank je wel , wij komen voor koffie.

We waren best vroeg in Lissabon , ff rond 12 uur, dus kamer nog niet klaar… [e-1f602]

Dan maar eerst een plekje zoeken om te lunchen en alvast wat door de stad gelopen. Heel heel warm. Zeker boven de 30 graden. Maar Lissabon is indrukwekkend en met regelmatig een stopje om wat te nuttigen kom je er vanzelf wel.

Vanavond op zoek naar een Tapas restaurant. Lukt vast want restaurants hebben ze in overvloed.

Tot morgen

• 06 Juli 2024 - 08:53

Ma:

Het is een bijzondere reis geweest. Voor her of heb je de belangrijkste dingen herhaling vatbaar?. Of heb je de belangrijjkste dingen wel gezien. Ik ben benieuwd als je terug bent. Kus, kus.

• 06 Juli 2024 - 08:59

Ma:

Het is een mooie reis geweesst. Heb je de belangriijkste dingen wel gezien of is het voor herhaling vaatbaar? Een goede terugreis gewenst.